Strona główna1 » Gwarancja
Producenci
Kontakt
Nasze nowości
Viga 50144 Puzzle na podkładce - rybka

Viga 50144 Puzzle na podkładce - rybka8,50 zł brutto6,91 zł netto

Milly Mally Gokart na pedały Abarth White

Milly Mally Gokart na pedały Abarth White429,00 zł brutto348,78 zł netto

Milly Mally Gokart na pedały Abarth Black

Milly Mally Gokart na pedały Abarth Black429,00 zł brutto348,78 zł netto

Milly Mally Rowerek Trójkołowy Axel Blue

Milly Mally Rowerek Trójkołowy Axel Blue179,00 zł brutto145,53 zł netto

Milly Mally Gokart na pedały Thor Blue

Milly Mally Gokart na pedały Thor Blue369,00 zł brutto300,00 zł netto

Milly Mally Wózek dla lalek Alice Prestige Mint

Milly Mally Wózek dla lalek Alice Prestige Mint139,00 zł brutto113,01 zł netto

Waluta
Cennik
Pobierz cennik PDFPobierz cennik HTMLPobierz cennik XLS
  • Dragon Air
  • Axel
  • thor
  • Grand
  • wózeczki millymally

Gwarancja

Gwarancja

Okres gwarancji na nasze produkty wynosi 12 miesięcy. Podstawą do zrealizowania naprawy gwarancyjnej jest dowód zakupu i ważna karta gwarancyjna.

WARUNKI GWARANCJI

1. Nazwa i adres gwaranta: PM Investment Sp. Z O.O. Sp. K., Łukówiec 98 ,
05-480 Karczew

2. PM Investment gwarantuje, że produkt wolny jest od wad uniemożliwiających
lub utrudniających korzystanie z produktu w sposób opisany w instrukcji obsługi.

3. Okres gwarancji rozpoczyna się w dniu zakupu produktu i trwa 12 miesięcy.

4. W przypadku wystąpienia wad należy zwrócić się do sprzedawcy. Sprzedawca
winien zapakować wyrób i wysłać go do przedsiębiorstwa PM Investment
wraz z czytelnym opisem reklamacji oraz kartą gwarancyjną oraz w przypadku
jego posiadania - paragonem fiskalnym. Prosimy nigdy nie wysyłać samodzielnie
produktu na koszt PM Investment bez wcześniejszego uzgodnienia.

5. Termin wykonania naprawy gwarancyjnej to 14 dni. W przypadku konieczności sprowadzenia specjalistycznych części zamiennych – okres naprawy może ulec wydłużeniu.

6. Okres gwarancji ulega przedłużeniu o czas trwania naprawy.

7. Uszkodzenia nieobjęte zakresem gwarancji tj. nie wynikające z niezgodności
produktu z zapewnieniami w pkt 2 mogą być usunięte na koszt użytkownika
po uzgodnieniu z użytkownikiem.

8. Sposób naprawy produktu ustala udzielający gwarancji.

9. Gwarancja nie obejmuje:
 

  1. Części i podzespołów ulegającemu naturalnemu zużyciu w czasie eksploatacji:

 

- Opony, dętki i wentyle

- Koła z tworzyw sztucznych

- linki, pancerze oraz klocki hamulcowe

- chwyty i siodełka

-elementy toczne (łożyska, wianki)

 

 

  1. uszkodzeń powstałych na skutek użytkowania i konserwacji niezgodnej z instrukcją
    obsługi, niewłaściwej eksploatacji i przechowywania,
  2. samowolnych przeróbek i napraw wykonywanych przez osoby do tego nieuprawnione,
     
  3. uszkodzeń mechanicznych i termicznych powstałych na skutek użytkowania

    produktu po jego wydaniu (np. zarysowania, uszkodzona tapicerka),
  4. zniszczenia tkanin spowodowanych długotrwałym działaniem promieni
    słonecznych (płowienie).



10. W przypadku zgubienia karty gwarancyjnej nie będą wydawane duplikaty.

11. Terytorialny zasięg ochrony gwarancyjnej – Polska, w celu realizacji uprawnień
z gwarancji, użytkownik powinien zgłosić się w opisany wyżej sposób
do sprzedawcy na terenie Polski.

12. Gwarancje na produkt nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień
kupującego wynikających z rękojmi.

13. Produkty do reklamacji przyjmowane są wyłącznie czyste i w kartonowym
opakowaniu (oryginalnym lub zastępczym).

14. Przed każdym użyciem produktu sprawdź, czy jest on w pełni sprawny
i czy wszystkie funkcje działają prawidłowo. W przypadku wykrycia jakichkolwiek
usterek nie używaj produktu oraz skontaktuj się z serwisem przedsiębiorstwa
PM Investment Group Sp. z o.o. lub sprzedawcą.

15. Naprawa gwarancyjna ze względów bezpieczeństwa może być połączona
z wymianą bądź modyfikacją niektórych elementów produktu powodującą zmiany
w jego wyglądzie lub niektórych dodatkowych funkcjach.


Przejdź do strony głównej