1 » Gwarancja2

Producenci

Kontakt

Nasze nowości

Viga 50663 Stemple drewniane - kształty

Viga 50663 Stemple drewniane - kształty69,90 zł brutto56,83 zł netto

Viga 50672 Chodzik - wózek sklepowy

Viga 50672 Chodzik - wózek sklepowy169,00 zł brutto137,40 zł netto

Viga 59622 Gra domino - zwierzęta

Viga 59622 Gra domino - zwierzęta44,00 zł brutto35,77 zł netto

Viga 51307 Gra domino - safari

Viga 51307 Gra domino - safari 32,00 zł brutto26,02 zł netto

Dark Brown

Koń PePe Dark Brown219,00 zł brutto178,05 zł netto

Waluta

Cennik

Pobierz cennik PDFPobierz cennik HTMLPobierz cennik XLS
  • MM
  • MM
  • MM
  • VIGA
  • Kiddieland

Gwarancja

Dbałość o klienta i jakość obsługi po sprzedażowej to nasze priorytety. Nasi specjaliści chętnie odpowiedzą na wszelkie Państwa pytania.

tel. +48 503738567 od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-16:00
e-mail: serwis@millymally.pl

 
Zapraszamy do kontaktu z nami. Oferujemy pomoc w zakresie napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych, jak również wszelkich pytań związanych z codziennym użytkowaniem naszych produktów i bezpieczeństwem.
 
System door to door
 
W trosce o najwyższą jakość usług i oszczędność Państwa czasu oferujemy naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne w systemie door to door - przesyłka produktów do serwisu i z serwisu odbywa się na nasz koszt. W celu uzgodnienia szczegółów wysyłki prosimy o wcześniejszy kontakt ze sklepem, w którym kupili Państwo produkt. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji zastrzegamy sobie prawo do obciążenia klienta kosztami  odbioru i wysyłki produktu.
 
Gwarancja
 
Okres gwarancji na nasze produkty wynosi 12 miesięcy. Podstawą do zrealizowania naprawy gwarancyjnej jest dowód  zakupu i ważna karta gwarancyjna.
 
WARUNKI GWARANCJI
 
1. Nazwa i adres gwaranta: PM Investment  Sp. Z O.O. Sp. K., Łukówiec 98 ,
 05-480 Karczew
 
2. PM Investment  gwarantuje, że produkt wolny jest od wad uniemożliwiających
 lub utrudniających korzystanie z produktu w sposób opisany w instrukcji obsługi.
 
3. Okres gwarancji rozpoczyna się w dniu zakupu produktu i trwa 12 miesięcy.
 
4. W przypadku wystąpienia wad należy zwrócić się do sprzedawcy. Sprzedawca
 winien zapakować wyrób i wysłać go do przedsiębiorstwa PM Investment  
 wraz z czytelnym opisem reklamacji oraz kartą gwarancyjną oraz w przypadku
 jego posiadania - paragonem fiskalnym. Prosimy nigdy nie wysyłać samodzielnie
 produktu na koszt PM Investment  bez wcześniejszego uzgodnienia.
 
5. Termin wykonania naprawy gwarancyjnej to 14 dni.
 
6. Okres gwarancji ulega przedłużeniu o czas trwania naprawy.
 
7. Uszkodzenia nieobjęte zakresem gwarancji tj. nie wynikające z niezgodności
 produktu z zapewnieniami w pkt 2 mogą być usunięte na koszt użytkownika
 po uzgodnieniu z użytkownikiem.
 
8. Sposób naprawy produktu ustala udzielający gwarancji.
 
9. Gwarancja nie obejmuje:
 -  uszkodzeń powstałych na skutek użytkowania i konserwacji niezgodnej z instrukcją
 obsługi, niewłaściwej eksploatacji i przechowywania,
 -  samowolnych przeróbek i napraw wykonywanych przez osoby do tego nieuprawnione,
 -  uszkodzeń mechanicznych i termicznych powstałych na skutek użytkowania
 
produktu po jego wydaniu (np. zarysowania, uszkodzona tapicerka),
 -  zniszczenia tkanin spowodowanych długotrwałym działaniem promieni
 słonecznych (płowienie).
 
10. W przypadku zgubienia karty gwarancyjnej nie będą wydawane duplikaty.
 
11. Terytorialny zasięg ochrony gwarancyjnej – Polska, w celu realizacji uprawnień
 z gwarancji, użytkownik powinien zgłosić się w opisany wyżej sposób
 do sprzedawcy na terenie Polski.
 
12. Gwarancje na produkt nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień
 kupującego wynikających z rękojmi.
 
13.  Produkty do reklamacji przyjmowane są wyłącznie czyste i w kartonowym
 opakowaniu (oryginalnym lub zastępczym).
 
14.  Przed każdym użyciem produktu sprawdź, czy jest on w pełni sprawny
 i czy wszystkie funkcje działają prawidłowo. W przypadku wykrycia jakichkolwiek
 usterek nie używaj produktu oraz skontaktuj się z serwisem przedsiębiorstwa
 PM Investment Group Sp. z o.o. lub sprzedawcą.
 
15.  Naprawa gwarancyjna ze względów bezpieczeństwa może być połączona
 z wymianą bądź modyfikacją niektórych elementów produktu powodującą zmiany
 w jego wyglądzie lub niektórych dodatkowych funkcjach.

Przejdź do strony głównej