Strona główna » Gwarancja
Producenci
Kontakt
Nasze nowości
Waluta
Cennik
Pobierz cennik PDFPobierz cennik HTMLPobierz cennik XLS
  • Koniki2020
  • wózeczki millymally
  • thor
  • Grand
  • micro

Gwarancja

Gwarancja

Okres gwarancji na nasze produkty wynosi 12 miesięcy. Podstawą do zrealizowania naprawy gwarancyjnej jest dowód zakupu i ważna karta gwarancyjna.

WARUNKI GWARANCJI

1. Nazwa i adres gwaranta: PM Investment Group Napert, Soszyński Spółka komandytowa., Podkowy 18 ,
09-937 Warszawa

2. PM Investment gwarantuje, że produkt wolny jest od wad uniemożliwiających
lub utrudniających korzystanie z produktu w sposób opisany w instrukcji obsługi.

3. Okres gwarancji rozpoczyna się w dniu zakupu produktu i trwa 12 miesięcy.

4. W przypadku wystąpienia wad należy zwrócić się do sprzedawcy. Sprzedawca
winien zapakować wyrób i wysłać go do przedsiębiorstwa PM Investment
wraz z czytelnym opisem reklamacji oraz kartą gwarancyjną oraz w przypadku
jego posiadania - paragonem fiskalnym. Prosimy nigdy nie wysyłać samodzielnie
produktu na koszt PM Investment bez wcześniejszego uzgodnienia.

5. Termin wykonania naprawy gwarancyjnej to 4 tygodnie . W przypadku konieczności sprowadzenia specjalistycznych części zamiennych – okres naprawy może ulec wydłużeniu.

6. Okres gwarancji ulega przedłużeniu o czas trwania naprawy.

7. Uszkodzenia nieobjęte zakresem gwarancji tj. nie wynikające z niezgodności
produktu z zapewnieniami w pkt 2 mogą być usunięte na koszt użytkownika
po uzgodnieniu z użytkownikiem.

8. Sposób naprawy produktu ustala udzielający gwarancji.

9. Gwarancja nie obejmuje:
 

  1. Części i podzespołów ulegającemu naturalnemu zużyciu w czasie eksploatacji:

 

- Opony, dętki i wentyle

- Koła z tworzyw sztucznych

- linki, pancerze oraz klocki hamulcowe

- chwyty i siodełka

-elementy toczne (łożyska, wianki)

 

 

  1. uszkodzeń powstałych na skutek użytkowania i konserwacji niezgodnej z instrukcją
    obsługi, niewłaściwej eksploatacji i przechowywania,
  2. samowolnych przeróbek i napraw wykonywanych przez osoby do tego nieuprawnione,
     
  3. uszkodzeń mechanicznych i termicznych powstałych na skutek użytkowania

    produktu po jego wydaniu (np. zarysowania, uszkodzona tapicerka),
  4. zniszczenia tkanin spowodowanych długotrwałym działaniem promieni
    słonecznych (płowienie).



10. W przypadku zgubienia karty gwarancyjnej nie będą wydawane duplikaty.

11. Terytorialny zasięg ochrony gwarancyjnej – Polska, w celu realizacji uprawnień
z gwarancji, użytkownik powinien zgłosić się w opisany wyżej sposób
do sprzedawcy na terenie Polski.

12. Gwarancje na produkt nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień
kupującego wynikających z rękojmi.

13. Produkty do reklamacji przyjmowane są wyłącznie czyste i w kartonowym
opakowaniu (oryginalnym lub zastępczym).

14. Przed każdym użyciem produktu sprawdź, czy jest on w pełni sprawny
i czy wszystkie funkcje działają prawidłowo. W przypadku wykrycia jakichkolwiek
usterek nie używaj produktu oraz skontaktuj się z serwisem przedsiębiorstwa
PM Investment Group Sp. z o.o. lub sprzedawcą.

15. Naprawa gwarancyjna ze względów bezpieczeństwa może być połączona
z wymianą bądź modyfikacją niektórych elementów produktu powodującą zmiany
w jego wyglądzie lub niektórych dodatkowych funkcjach.


Przejdź do strony głównej