Strona główna » Gwarancja
Producenci
Kontakt
Nasze nowości
Viga 44049 PolarB Kuchnia z akcesoriami eco gray

Viga 44049 PolarB Kuchnia z akcesoriami eco gray279,00 zł brutto226,83 zł netto

Milly Mally Koń Lucky 12 Brown

Milly Mally Koń Lucky 12 Brown179,00 zł brutto145,53 zł netto

Mata edukacyjna 5w1 Lolly Owl

Mata edukacyjna 5w1 Lolly Owl149,00 zł brutto121,14 zł netto

Viga 44509 3-poziomowy garaż z myjnią

Viga 44509 3-poziomowy garaż z myjnią235,90 zł brutto191,79 zł netto

Viga 44503 Sorter edukacyjny z otworami

Viga 44503 Sorter edukacyjny z otworami65,90 zł brutto53,58 zł netto

Waluta
Cennik
Pobierz cennik PDFPobierz cennik HTMLPobierz cennik XLS
  • Koniki2020
  • wózeczki millymally
  • thor
  • Grand
  • micro

Gwarancja

Gwarancja

Okres gwarancji na nasze produkty wynosi 12 miesięcy. Podstawą do zrealizowania naprawy gwarancyjnej jest dowód zakupu i ważna karta gwarancyjna.

WARUNKI GWARANCJI

1. Nazwa i adres gwaranta: PM Investment Sp. Z O.O. Sp. K., Łukówiec 98 ,
05-480 Karczew

2. PM Investment gwarantuje, że produkt wolny jest od wad uniemożliwiających
lub utrudniających korzystanie z produktu w sposób opisany w instrukcji obsługi.

3. Okres gwarancji rozpoczyna się w dniu zakupu produktu i trwa 12 miesięcy.

4. W przypadku wystąpienia wad należy zwrócić się do sprzedawcy. Sprzedawca
winien zapakować wyrób i wysłać go do przedsiębiorstwa PM Investment
wraz z czytelnym opisem reklamacji oraz kartą gwarancyjną oraz w przypadku
jego posiadania - paragonem fiskalnym. Prosimy nigdy nie wysyłać samodzielnie
produktu na koszt PM Investment bez wcześniejszego uzgodnienia.

5. Termin wykonania naprawy gwarancyjnej to 14 dni. W przypadku konieczności sprowadzenia specjalistycznych części zamiennych – okres naprawy może ulec wydłużeniu.

6. Okres gwarancji ulega przedłużeniu o czas trwania naprawy.

7. Uszkodzenia nieobjęte zakresem gwarancji tj. nie wynikające z niezgodności
produktu z zapewnieniami w pkt 2 mogą być usunięte na koszt użytkownika
po uzgodnieniu z użytkownikiem.

8. Sposób naprawy produktu ustala udzielający gwarancji.

9. Gwarancja nie obejmuje:
 

  1. Części i podzespołów ulegającemu naturalnemu zużyciu w czasie eksploatacji:

 

- Opony, dętki i wentyle

- Koła z tworzyw sztucznych

- linki, pancerze oraz klocki hamulcowe

- chwyty i siodełka

-elementy toczne (łożyska, wianki)

 

 

  1. uszkodzeń powstałych na skutek użytkowania i konserwacji niezgodnej z instrukcją
    obsługi, niewłaściwej eksploatacji i przechowywania,
  2. samowolnych przeróbek i napraw wykonywanych przez osoby do tego nieuprawnione,
     
  3. uszkodzeń mechanicznych i termicznych powstałych na skutek użytkowania

    produktu po jego wydaniu (np. zarysowania, uszkodzona tapicerka),
  4. zniszczenia tkanin spowodowanych długotrwałym działaniem promieni
    słonecznych (płowienie).



10. W przypadku zgubienia karty gwarancyjnej nie będą wydawane duplikaty.

11. Terytorialny zasięg ochrony gwarancyjnej – Polska, w celu realizacji uprawnień
z gwarancji, użytkownik powinien zgłosić się w opisany wyżej sposób
do sprzedawcy na terenie Polski.

12. Gwarancje na produkt nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień
kupującego wynikających z rękojmi.

13. Produkty do reklamacji przyjmowane są wyłącznie czyste i w kartonowym
opakowaniu (oryginalnym lub zastępczym).

14. Przed każdym użyciem produktu sprawdź, czy jest on w pełni sprawny
i czy wszystkie funkcje działają prawidłowo. W przypadku wykrycia jakichkolwiek
usterek nie używaj produktu oraz skontaktuj się z serwisem przedsiębiorstwa
PM Investment Group Sp. z o.o. lub sprzedawcą.

15. Naprawa gwarancyjna ze względów bezpieczeństwa może być połączona
z wymianą bądź modyfikacją niektórych elementów produktu powodującą zmiany
w jego wyglądzie lub niektórych dodatkowych funkcjach.


Przejdź do strony głównej