Gwarancja
Okres gwarancji na nasze produkty wynosi 12 miesięcy. Podstawą do zrealizowania naprawy gwarancyjnej jest dowód zakupu i ważna karta gwarancyjna.
WARUNKI GWARANCJI
1. Nazwa i adres gwaranta: PM Investment Group Napert, Soszyński Spółka komandytowa., Podkowy 18 ,
04-937 Warszawa
2. PM Investment gwarantuje, że produkt wolny jest od wad uniemożliwiających
lub utrudniających korzystanie z produktu w sposób opisany w instrukcji obsługi.
3. Okres gwarancji rozpoczyna się w dniu zakupu produktu i trwa 12 miesięcy.
4. W przypadku wystąpienia wad należy zwrócić się do sprzedawcy. Sprzedawca
winien zapakować wyrób i wysłać go do przedsiębiorstwa PM Investment
wraz z czytelnym opisem reklamacji oraz kartą gwarancyjną oraz w przypadku
jego posiadania - paragonem fiskalnym. Prosimy nigdy nie wysyłać samodzielnie
produktu na koszt PM Investment bez wcześniejszego uzgodnienia.
5. Termin wykonania naprawy gwarancyjnej to 4 tygodnie . W przypadku konieczności sprowadzenia specjalistycznych części zamiennych – okres naprawy może ulec wydłużeniu.
6. Okres gwarancji ulega przedłużeniu o czas trwania naprawy.
7. Uszkodzenia nieobjęte zakresem gwarancji tj. nie wynikające z niezgodności
produktu z zapewnieniami w pkt 2 mogą być usunięte na koszt użytkownika
po uzgodnieniu z użytkownikiem.
8. Sposób naprawy produktu ustala udzielający gwarancji.
9. Gwarancja nie obejmuje:
- Opony, dętki i wentyle
- Koła z tworzyw sztucznych
- linki, pancerze oraz klocki hamulcowe
- chwyty i siodełka
-elementy toczne (łożyska, wianki)
10. W przypadku zgubienia karty gwarancyjnej nie będą wydawane duplikaty.
11. Terytorialny zasięg ochrony gwarancyjnej – Polska, w celu realizacji uprawnień
z gwarancji, użytkownik powinien zgłosić się w opisany wyżej sposób
do sprzedawcy na terenie Polski.
12. Gwarancje na produkt nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień
kupującego wynikających z rękojmi.
13. Produkty do reklamacji przyjmowane są wyłącznie czyste i w kartonowym
opakowaniu (oryginalnym lub zastępczym).
14. Przed każdym użyciem produktu sprawdź, czy jest on w pełni sprawny
i czy wszystkie funkcje działają prawidłowo. W przypadku wykrycia jakichkolwiek
usterek nie używaj produktu oraz skontaktuj się z serwisem przedsiębiorstwa
PM Investment Group Sp. z o.o. lub sprzedawcą.
15. Naprawa gwarancyjna ze względów bezpieczeństwa może być połączona
z wymianą bądź modyfikacją niektórych elementów produktu powodującą zmiany
w jego wyglądzie lub niektórych dodatkowych funkcjach.