1 » Gwarancja/Serwis2

Producenci

Kontakt

Nasze nowości

Polly Beige

Koń Polly Beige269,00 zł brutto218,70 zł netto

Polly Violet

Koń Polly Violet269,00 zł brutto218,70 zł netto

Dark Brown

Koń Polly Dark Brown 269,00 zł brutto218,70 zł netto

Milly Mally Pojazd Rolly Blue

Milly Mally Pojazd Rolly Blue99,00 zł brutto80,49 zł netto

Milly Mally Pojazd Rolly Green

Milly Mally Pojazd Rolly Green99,00 zł brutto80,49 zł netto

Milly Mally  Pojazd Joy Yellow

Milly Mally Pojazd Joy Yellow109,00 zł brutto88,62 zł netto

Milly Mally  Pojazd Joy Pink

Milly Mally Pojazd Joy Pink109,00 zł brutto88,62 zł netto

Milly Mally Pojazd Joy Red

Milly Mally Pojazd Joy Red109,00 zł brutto88,62 zł netto

Waluta

Cennik

Pobierz cennik PDFPobierz cennik HTMLPobierz cennik XLS
  • VIGA
  • Kiddieland

Gwarancja/Serwis

Dbałość o klienta i jakość obsługi po sprzedażowej to nasze priorytety. Nasi specjaliści chętnie odpowiedzą na wszelkie Państwa pytania.

tel. +48 503738567 od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-16:00
e-mail: serwis@millymally.pl

 
Zapraszamy do kontaktu z nami. Oferujemy pomoc w zakresie napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych, jak również wszelkich pytań związanych z codziennym użytkowaniem naszych produktów i bezpieczeństwem.
 
System door to door
 
W trosce o najwyższą jakość usług i oszczędność Państwa czasu oferujemy naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne w systemie door to door - przesyłka produktów do serwisu i z serwisu odbywa się na nasz koszt. W celu uzgodnienia szczegółów wysyłki prosimy o wcześniejszy kontakt ze sklepem, w którym kupili Państwo produkt. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji zastrzegamy sobie prawo do obciążenia klienta kosztami  odbioru i wysyłki produktu.
 
Gwarancja
 
Okres gwarancji na nasze produkty wynosi 12 miesięcy. Podstawą do zrealizowania naprawy gwarancyjnej jest dowód  zakupu i ważna karta gwarancyjna.
 
WARUNKI GWARANCJI
 
1. Nazwa i adres gwaranta: PM Investment  Sp. Z O.O. Sp. K., Łukówiec 98 ,
 05-480 Karczew
 
2. PM Investment  gwarantuje, że produkt wolny jest od wad uniemożliwiających
 lub utrudniających korzystanie z produktu w sposób opisany w instrukcji obsługi.
 
3. Okres gwarancji rozpoczyna się w dniu zakupu produktu i trwa 12 miesięcy.
 
4. W przypadku wystąpienia wad należy zwrócić się do sprzedawcy. Sprzedawca
 winien zapakować wyrób i wysłać go do przedsiębiorstwa PM Investment  
 wraz z czytelnym opisem reklamacji oraz kartą gwarancyjną oraz w przypadku
 jego posiadania - paragonem fiskalnym. Prosimy nigdy nie wysyłać samodzielnie
 produktu na koszt PM Investment  bez wcześniejszego uzgodnienia.
 
5. Termin wykonania naprawy gwarancyjnej to 14 dni.
 
6. Okres gwarancji ulega przedłużeniu o czas trwania naprawy.
 
7. Uszkodzenia nieobjęte zakresem gwarancji tj. nie wynikające z niezgodności
 produktu z zapewnieniami w pkt 2 mogą być usunięte na koszt użytkownika
 po uzgodnieniu z użytkownikiem.
 
8. Sposób naprawy produktu ustala udzielający gwarancji.
 
9. Gwarancja nie obejmuje:
 -  uszkodzeń powstałych na skutek użytkowania i konserwacji niezgodnej z instrukcją
 obsługi, niewłaściwej eksploatacji i przechowywania,
 -  samowolnych przeróbek i napraw wykonywanych przez osoby do tego nieuprawnione,
 -  uszkodzeń mechanicznych i termicznych powstałych na skutek użytkowania
 
produktu po jego wydaniu (np. zarysowania, uszkodzona tapicerka),
 -  zniszczenia tkanin spowodowanych długotrwałym działaniem promieni
 słonecznych (płowienie).
 
10. W przypadku zgubienia karty gwarancyjnej nie będą wydawane duplikaty.
 
11. Terytorialny zasięg ochrony gwarancyjnej – Polska, w celu realizacji uprawnień
 z gwarancji, użytkownik powinien zgłosić się w opisany wyżej sposób
 do sprzedawcy na terenie Polski.
 
12. Gwarancje na produkt nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień
 kupującego wynikających z rękojmi.
 
13.  Produkty do reklamacji przyjmowane są wyłącznie czyste i w kartonowym
 opakowaniu (oryginalnym lub zastępczym).
 
14.  Przed każdym użyciem produktu sprawdź, czy jest on w pełni sprawny
 i czy wszystkie funkcje działają prawidłowo. W przypadku wykrycia jakichkolwiek
 usterek nie używaj produktu oraz skontaktuj się z serwisem przedsiębiorstwa
 PM Investment Group Sp. z o.o. lub sprzedawcą.
 
15.  Naprawa gwarancyjna ze względów bezpieczeństwa może być połączona
 z wymianą bądź modyfikacją niektórych elementów produktu powodującą zmiany
 w jego wyglądzie lub niektórych dodatkowych funkcjach.

Przejdź do strony głównej