1 » Gwarancja/Serwis2

Producenci

Kontakt

Nasze nowości

VIGA 59966 LABIRYNT MAGNETYCZNY - ŚLIMAK

VIGA 59966 LABIRYNT MAGNETYCZNY - ŚLIMAK35,00 zł brutto28,46 zł netto

Podwieszenie do kojca 100*100 JUNGLE

Podwieszenie do kojca 100*100 JUNGLE39,00 zł brutto31,71 zł netto

VIGA 50682 DŹWIĘKOWE KLOCKI

VIGA 50682 DŹWIĘKOWE KLOCKI65,00 zł brutto52,85 zł netto

VIGA 50325 MAGNESY "UCZYMY SIĘ MATEMATYKI"

VIGA 50325 MAGNESY "UCZYMY SIĘ MATEMATYKI"27,90 zł brutto22,68 zł netto

BESTWAY 41037 DMUCHANA TRANSPARENTNA ORKA

BESTWAY 41037 DMUCHANA TRANSPARENTNA ORKA25,00 zł brutto20,33 zł netto

BESTWAY 51134 WANIENKA

BESTWAY 51134 WANIENKA39,90 zł brutto32,44 zł netto

Waluta

Cennik

Pobierz cennik PDFPobierz cennik HTMLPobierz cennik XLS
  • VIGA
  • Kiddieland

Gwarancja/Serwis

Dbałość o klienta i jakość obsługi po sprzedażowej to nasze priorytety. Nasi specjaliści chętnie odpowiedzą na wszelkie Państwa pytania.

tel. +48 503738567 od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-16:00
e-mail: serwis@millymally.pl

 
Zapraszamy do kontaktu z nami. Oferujemy pomoc w zakresie napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych, jak również wszelkich pytań związanych z codziennym użytkowaniem naszych produktów i bezpieczeństwem.
 
System door to door
 
W trosce o najwyższą jakość usług i oszczędność Państwa czasu oferujemy naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne w systemie door to door - przesyłka produktów do serwisu i z serwisu odbywa się na nasz koszt. W celu uzgodnienia szczegółów wysyłki prosimy o wcześniejszy kontakt ze sklepem, w którym kupili Państwo produkt. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji zastrzegamy sobie prawo do obciążenia klienta kosztami  odbioru i wysyłki produktu.
 
Gwarancja
 
Okres gwarancji na nasze produkty wynosi 12 miesięcy. Podstawą do zrealizowania naprawy gwarancyjnej jest dowód  zakupu i ważna karta gwarancyjna.
 
WARUNKI GWARANCJI
 
1. Nazwa i adres gwaranta: PM Investment  Sp. Z O.O. Sp. K., Łukówiec 98 ,
 05-480 Karczew
 
2. PM Investment  gwarantuje, że produkt wolny jest od wad uniemożliwiających
 lub utrudniających korzystanie z produktu w sposób opisany w instrukcji obsługi.
 
3. Okres gwarancji rozpoczyna się w dniu zakupu produktu i trwa 12 miesięcy.
 
4. W przypadku wystąpienia wad należy zwrócić się do sprzedawcy. Sprzedawca
 winien zapakować wyrób i wysłać go do przedsiębiorstwa PM Investment  
 wraz z czytelnym opisem reklamacji oraz kartą gwarancyjną oraz w przypadku
 jego posiadania - paragonem fiskalnym. Prosimy nigdy nie wysyłać samodzielnie
 produktu na koszt PM Investment  bez wcześniejszego uzgodnienia.
 
5. Termin wykonania naprawy gwarancyjnej to 14 dni.
 
6. Okres gwarancji ulega przedłużeniu o czas trwania naprawy.
 
7. Uszkodzenia nieobjęte zakresem gwarancji tj. nie wynikające z niezgodności
 produktu z zapewnieniami w pkt 2 mogą być usunięte na koszt użytkownika
 po uzgodnieniu z użytkownikiem.
 
8. Sposób naprawy produktu ustala udzielający gwarancji.
 
9. Gwarancja nie obejmuje:
 -  uszkodzeń powstałych na skutek użytkowania i konserwacji niezgodnej z instrukcją
 obsługi, niewłaściwej eksploatacji i przechowywania,
 -  samowolnych przeróbek i napraw wykonywanych przez osoby do tego nieuprawnione,
 -  uszkodzeń mechanicznych i termicznych powstałych na skutek użytkowania
 
produktu po jego wydaniu (np. zarysowania, uszkodzona tapicerka),
 -  zniszczenia tkanin spowodowanych długotrwałym działaniem promieni
 słonecznych (płowienie).
 
10. W przypadku zgubienia karty gwarancyjnej nie będą wydawane duplikaty.
 
11. Terytorialny zasięg ochrony gwarancyjnej – Polska, w celu realizacji uprawnień
 z gwarancji, użytkownik powinien zgłosić się w opisany wyżej sposób
 do sprzedawcy na terenie Polski.
 
12. Gwarancje na produkt nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień
 kupującego wynikających z rękojmi.
 
13.  Produkty do reklamacji przyjmowane są wyłącznie czyste i w kartonowym
 opakowaniu (oryginalnym lub zastępczym).
 
14.  Przed każdym użyciem produktu sprawdź, czy jest on w pełni sprawny
 i czy wszystkie funkcje działają prawidłowo. W przypadku wykrycia jakichkolwiek
 usterek nie używaj produktu oraz skontaktuj się z serwisem przedsiębiorstwa
 PM Investment Group Sp. z o.o. lub sprzedawcą.
 
15.  Naprawa gwarancyjna ze względów bezpieczeństwa może być połączona
 z wymianą bądź modyfikacją niektórych elementów produktu powodującą zmiany
 w jego wyglądzie lub niektórych dodatkowych funkcjach.

Przejdź do strony głównej